Selecteer een pagina

Retourbeleid

 

Sans Souci is ons thuis, onze peuterschool, onze vervoersmiddel en onze schuur in één. Je snapt dat er weinig plek overblijft om een voorraad t-shirts op te slaan. Ook is het helemaal niet handig om t-shirts te moeten versturen en retouren te moeten ontvangen vanaf een zeilboot.Daarom hebben we een leverancier die de t-shirt(s) op bestelling maakt. Je ontvangt je bestelling rechtstreeks bij de drukker vandaan.

 

+ Mijn t-shirt is beschadigd. Wat moet ik doen?

Ben je niet tevreden met je t-shirt, bijvoorbeeld omdat de print niet goed is of omdat je bestelling beschadigd is? Laat dit dan zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 4 weken na ontvangst weten via shop@watalsjedeloterijnietwint.nl Stuur foto’s mee van wat er niet goed is aan je t-shirt.  Dan sturen we Benjamin en Frank naar de drukker om eens een hartig woordje met hem te spreken en een nieuw exemplaar voor je te regelen. 

 

+ Ik heb de verkeerde maat besteld. Kan ik mijn shirt ruilen? 

Onze t-shirts worden op bestelling gemaakt door het bedrijf Printful. Printful is van mening dat omdat de t-shirts op bestelling worden gemaakt ze daardoor gepersonaliseerd zijn. Volgens Europese regelgeving is het retourrecht niet van toepassing op gepersonaliseerde producten.

Maar wij hopen natuurlijk dat je superblij wordt van je aankoop en zouden het erg jammer vinden als je dat niet bent.

Vanaf onze zeilboot is het alleen wat lastig om retouren te verwerken en nieuwe maten te versturen. Neem daarom even contact op via shop@watalsjedeloterijnietwint.nl Dan kijken we hoe we je naar tevredenheid kunnen helpen. 

TIP! Misschien kun je iemand anders blij maken met het t-shirt dat jouw niet past. Laat het ons weten, dan zorgen wij voor een nieuw exemplaar voor jou met 50% korting!